Dålig upptaderat!

Heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på ett tag. men har inte kunnat eller orkat. Jag kommer nog ta en liten bloggpaus eller jag kanske skriver lite då och då men inte så ofta. När skolan börjar igen så kommer jag skriva ungefär varje dag eller ialla fall försöka. Förra veckan så kom jag hem från karlskrona. Sen jag har ju fått lön av min moster för jag har jobbat hemmas hos dom. Jag fick 1000 kr av dom. Jag har nästan gjort av mig med allt. Jag har två hundra kr och sen kommer jag få min månads peng.
Men det jag har gjort med alla pengar är kläder! 
Men idag har jag vart i sandhamn! V
i åt lunch och badade där. 
Imorrn ska jag till dopp sen efter några timmar så drar jag mamma, min syrra och några av våra kompisar till grönan! Vi ska åka några karuseller sen ska vi se sommarkrysset. Det ska jättekul! 
 
Men ska gå nu Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0