Öland!

Hej hej bloggen! Ledsen att jag har inte bloggat på ett tag men jag jag haft mycket att göra. Men imorrn ska jag och mina kusiner min moster och hennes kille åka till Öland så jag ska typ upp om åtta timmar! Men vi kommer ha jättekul! Jag Tror nog att bilder kommer jag kanske gör nått inlägg när vi åker dit! Men igår var det Hasslöfestivalen. Jag min syster och hennes kompis skulle se loreen. Före loreen skulle sjunga så spö regnde det ner! Fannie min syster och hennes kompis gick till ett tält medans jag var ute i det regnet. Sen efter ett tag så sa jag till Fannie att jag ville åka hem och då gjorde vi det! Det var över svängning och jag hade också tyg skor så jag fick gå i vatten hela tiden det var jättejobbigt. Men nu måste jag sova Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0