Länge sen!

Heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på ett tag. Blogg.se i mobilen funkar typ inte så nu bloggar jag ifrån min syrras data eftersom jag har ingen data. Jag får en ny data i augusti så det tar ett tag.
 
Ja i fredag så var det midsommarafton. Bilder kommer efter jag har skrivit klart. Ja är hemma hos pappa nu. Om två veckor så åker jag till blekinge (Karlskrona) Men på onsdag så åker jag hem från pappa så då är jag hemma hos mamma. Jag vet inte vad vi kommer göra med mamma. Vi har inte gjort så mycket här. 
 
Nu har blogg.se förändrast som f*n. bild kan jag lägga upp . men jag vet inte när jag kommer blogga sen! Det kan ta en stund. vet inte hur mobilbloggen kommer vara vi får se. 
 
men har det så bra nu! Puss & kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0