Lördag!

Hej hej bloggen!

Igår kom min bästa kompis Pernilla hem till mig! Hon skulle sova hos mig! När hon kom så åt vi lite korv med bröd. Sen gick vi till ösbysträsket med min hund. Pernilla va feg så hon badade inte jag gjorde det men jag doppade inte håret!
Men sen gick vi hem.
Jag Pernilla åkte till godishörnet. Sen där hemma så kollade vi på film. Pernilla somnade efter en film jag somnade efter två filmer.

Jag råkade somna med kläderna på! Och min hund tog all täcke!!

Nästa dag (idag) så åt vi frukost, gick ut med min hund och nu tittar vi på tv.
Idag är det inte så mycket att göra för det är så tråkigt väder

Ha det så bra dag!


Ps: ibland går det inte att ladda upp bilder så det kommer nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0