Mobilblogg!

Heej Heej bloggen!

Idag var det avslutning sen efter så åkte jag mina tre kompisar till grönan sen möte vi upp mina andra två kompisar❤
Vi hade as kul.
Jag och mina två kompisar var där till runt nio! Vi hade vart där i nio timmar!!
Vi var lite trötta!
Jag och min söta kompis Josse vi åkte insane tre gånger det var as kul ❤
Hoppas nån av mina kompisar vill åka dit med mig nån gång på sommarlovet..

Jag ska ju byta skola då för jag tvungen att lämna in min data så nu e bag tvungen att blogga från mobilen! Sen får jag en ny data i hemmesta! Det ska bli jättekul att byta skola men tråkigt för min klass kommer sakna er otrolig mycket ❤❤

Men jag kanske bloggar lite här jag kan typ inte ladda upp bilder så det kommer när jag får min nys data :)


Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0