Söndag=tråkigt!

Heej heej bloggen!
Idag har jag bara haft det tråkigt. Det jag har gjort idag det är att titta på film, gått ut med hunden i regnet och har haft tråkigt. Jag vet inte vad jag ska göra idag. Men imorrn så kanske min kompis Bella kommer. Igår var min bästakompis Pernilla hemma hos mig. Hon kom i fredags. Vi gjorde inte så mycket. Vi försökte bada men det var för kallt. Jag doppade mig men inte huvudet. Sen köpte vi lite godis och tittade på film. Men vi hade askul.

Just nu så skriver jag på min syrras data. För jag har typ inget internet på min mobil plus att jag kommer inte in på mobilen. Så nu skriver jag på min syrras data. Jag har ju lämnat in min data för jag ska byta skola. Jag kommer få en exat likadan data som jag hade förut fast den e ifrån hemmesta skolan. Det ska bli jättekul att börja i en ny skola. Jag fick litge tårar när det var avslutning. Men jag kommer hälsa på mina gamla klasskompisar. Men sen på onsdag så åker jag till min pappa vet inte ifall jag kommer skriva nått men bilder kommer.

Men ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0