Tisdag 12 juni!

Heej heej bloggen!

För unegfär en timme senare så kom jag hem från skolan. Idag var det den sista vanliga skoldagen. Imorgon så är det shemabrytande. Vi ska äta glass och ha det lite mysigt den sista skoldagen. Vi slutar också lite tidigare. Tror jag ska ta lite bilder men det kommer imorgon. Idag packade vi alla saker som vi har jobbat med! Sen har vi inte gjort så mycket. Skolmaten var pastasallad. Det var gått.

Idag har det varit fint väder, jag hade jeans på mig. Jag höll på att svettas sk*t mycket! Men sen vid busshållplatsen så träffade jag Bella. Som sov hos mig förut. Vi åkte till grönan för en vecka sen. Vi hade as kul där.

Men just nu tittar jag på tv och ska snart gå ut med hunden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0